lördag 7 juli 2012

Dag 29 - St Askö

Distans: 44km. Tot: 1157km
Då har jag kommit in i ett av de finare paddelvattnen runt Sveriges kust, och jag kan säga att jag redan fått flera andra favorit-områden :-)
I dag var det vindstilla och varmt  men dimman låg stundvis väldigt tjock, båtarna praktiserade tillochmed tuut-metoden(här är jag) ,jag klarade mig nog bra ändå med all färglad utr och behövde inte hooa, även om jag var lite sugen :-)
Annars rullar det på och jag håller mig något sånär till tidsplanen, det är inte alltid så lätt att få turen till att bli rekordsnabb samtidigt som det ska vara semester och sightseeing men jag gör det på mitt sätt och det är väl så jag vill ha det så det är ju bara att njuta :-)
Nu blir det alltså mera fina flata klippor i Gryts och sankt Annas skärgårdar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar