söndag 25 januari 2015

Som i en vinter-tavla

Vädret har vart förhållandevis bra för mig och det har varit som att vara inne i en drömtavla :-) utanför bebyggelsen så har jag vart så gott som ensam och det blir en väldigt speciell känsla som jag gillar. Pga av mitt jobb så var jag tvungen att starta turen tidigt, och det passar fint på många sätt men så blir det en del komplikationer också :$ har fått känna på det ja!  Bla så är vinterlederna inte garanterat farbara, fick bitvis kryp-dra pulkerna en och en då snön inte bar(det var det tyngsta jag någonsin upplevt!), men får ta det på mitt ansvar då jag borde valt skoterleder istället. Oavsett ledernas tillstånd så har jag en tendens att gå mig svettig, och när det sen är 17minus och man är vinter-kampare så blir det en del komplikationer!!! Nu har jag emellertid kommit mig in och kan torka ting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar