tisdag 17 februari 2015

Demolition man

Jag krashade i den här nedförskörningen som av min mening var idiotiskt men mitt fel att inte sakta in innan det var för sent! Jag flög i allafall framåt och sparkade bak så att skaklarna av glasfiber knäcktes! Nu får det emellertid vara nog med skadad utrustning och jag är glad att skadorna vart materiella :-) TACK IGEN Nils Åslund som fixade fram "nya" via Åsa på Klimpfjäll hotell som kom med sina till räddning :-D nu kan turen fortsätta! Tusen tack :-D Det blir inte bara en skidtur för mig utan det blir en livsresa med motgångar och fantastiska medgångar tack vare fina människor :-D

2 kommentarer:

  1. Heja heja Martin och Sumit! Det är så roligt att följa er och att få läsa hur det går. Ni är så starka! :)
    Stora kramar från syster yster med familj

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära syster :-D kramar till familjen

      Radera