onsdag 23 maj 2012

Återuppstånden bloggare =D

Heeeeeiiiii!
Tillbaks i blogg-tagen!
Kuuul! Och än mer kul: Ny tur på G =)
Men vad har hänt sedan sist? Jo det är ju så att hjulet rullar och vill man hänga med är det bara att labba på =/ och det har jag gjort =) till och med så att det har blivit lite tid över för att kunna njuta ett annat förträffligt tur-åkdon, nämligen Havskajaken. Då Jag är bosatt i Stavanger på Norges sydvästkust och man kan säga vad man vill om vädret här, är det i alla fall isfria paddlingsbara vatten året runt =) vilket jag således har utnyttjat!
Nu har det också öppnat sig en möjlighet att dra på långtur i sommar och bränna lite inarbetade timmar =) och det gillar jag förstås, för då kan jag realisera en gammal plan att paddla runt Sveriges kust =D
Men först lite kajak-nostalgi och inspiration
På tur med Maria i wildmarksguiderna utanför Vasa i Finland -04


St Annas skärgård med min paddel-frälsta far Kjell -04
Läcko slott.Vänern -06

Härliga Vikna i Nord-Trøndelag -07


Att få alla önskningar att passa in på EN ENDA kajak är inte alltid så lätt, men  förnöjd är ordet.


Havet... ja det havet =)




Fjord og Fjell i härliga element


Ute på vattnet får man va sig själv för en stund


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar